Translate

Monday, October 27, 2014

Dintr-a XII-a

Cu toate ca am dezbatut acum canteva zile problema cu fixarea unor etichete persoanelor din jurul nostru, o intamplare din cursul zilei de astazi mi-a demonstrat ca uneori si eu ma incadrez in grupul oamenilor pe care ii urasc...





Povestea suna cam asa... Era frig din cauza unui geam defect din clasa noastra si, luand exemplu alti doi colegi, am decis sa ma mut pe randul din mijloc, la cat mai mare distanta de "frigider". Desigur, singurul loc liber pe acel rand era langa o colega care, pana nu de mult, mi se parea sincer antipatica. M-a surprins insa faptul ca a intrat in vorba cu mine si, chiar mai presus de atat, m-a intrebat ce parere am despre ea. Asta a fost momentul in care mi-am dat seama ca trebuie sa ma vad mai intai pe mine inainte de a vorbi despre altii.




In rest, ce inseamna sa fii a XII-a?...


In mare parte acelasi lucru cu a fi a XI/X/IX-a.... Sincer nu gasesc diferente prea mari... Daca la unele materii nu am fi avut lectii mai grele sau diferite, as fi putut cadea foarte usor prada iluziei ca de-abia am inceput liceul cu boboceii si mai am de supravietuit inca 4 ani de scoala.... plus facultate.... O, Doamne!





E cazul sa n-o mai lalai atata, in fond mai e putin pana la teze, examene, turnee, BAC si alte alea... unii ati mai trecut prin astea... NOROCOSILOR!

No comments:

Post a Comment