Translate

Monday, October 20, 2014

Formule de inceput, operatiune: "Caloriferul buclucas"


Salut!

           Dupa cum vezi, momentan asta nu e un blogg propriu-zis... probabil ca tu esti primul vizitator de cand a prins viata... In fine, asta nu e foarte important.

           In primul rand, pe mine ma cheama Alexandru, dar prietenii imi zic Lexu ( chel, gras, si alte diminutive adorabile... dar nu asta e important...). Am aproape 18, APROAPE... Eu unul nu stiu daca sa ma bucur sau nu de varsta asta... sa privesc lucrurile ca fiind "Mai am putin si iau carnetu' !!! " sau "Fuck, sunt mai batran cu un an..."? Asa cum inca nu ti-am spus, sunt elev in liceul - pardon, Colegiul National Grigore Moisil Bucuresti...





           Cam atat despre mine... da, da stiu, alt pacalici plictisitor, fara viata sociala, calculatorist ochelarist indragostit de arta digitala, etc. Daca nu asta a fost prima ta impresie inseamna ca ai o problema. ( sau nu... ) In orice caz, pe masura ce trece timpul voi incerca sa aduc in vedere cat mai multe subiecte de discutie... chestii ce mi se vor parea mai interesante asa... cum ar fi:

  1. Muzica si diferite trupe;
  2. Gusturi despre imbracaminte(ca tot sunt un asa mare impatimit - cine stie,cunoaste);
  3. Chestii despre liceu;
  4. Politica;
  5. Filozofie; etc. ( sugestiile inclusiv )



Si ca sa zic asa, hai sa ii dam drumul!


        In primul rand am de gand sa imi dau si eu cu parerea ( sa imi ofer opinia, ca tot vrea profa de engleza opiniile noastre in fiecare zi ) cu privire la o intamplare intamplata. Daca nu stiai, Acum mai putin de o saptamana, "un grup de elevi cu varstele cuprinse intre 10 si 13 ani", cum ar zice un reporter adevarat, a suferit niste vanatai, contuzii, taieturi si altele asemenea impreuna cu cateva profesoare de-ale lor. Faptasul a fost prins in fapt, in timp ce sa napustea asupra picioarelor uneia dintre victime si, in acelasi timp, prinzand-o si pe cea de-a doua infipta in podea.

       Pentru ca totul sa iti fie mai limpede, intra aici! Sunt sigur ca vei fi de acord cu mine cand spun ca nu i s-au acordat prea multe sanse de autoaparare in fata legii atacatorului. In fond, s-ar parea ca nu se aplica legile oamenilor si unor calorifere... Dar ce, nu au si ele drepturi?! Deviez iar de la subiect...

      Trecand peste toate spusele si nespusele, asta am inteles eu din toata intamplarea:

         
               Politia ( care nu stiu ce cauta acolo ): "- Dom'le, noi am auzit strigate si am venit sa investigam cand am vazut criminalul intins pe jos, oameni plini de sange si O PROFESOARA sunand la serviciul de ambulanta."

              Medicii ( 2 intr-o salvare SMURD ): "- Am constatat ca sunt 4 victime, toate avand variate niveluri de contuzii, asa ca am decis sa urcam doua dintre ele in ambulanta si sa le tratam la spital. Celelalte am auzit ca au venit pe cont propriu s-au au fost lasate acolo; noi le numim victime colaterale."
         
          In fond, toata  sarada asta a adus un pic de "publicitate" liceului, reporterii si televiziunile ajungand neintarziat la fata locului pentru un interviu cu directoarea! Ba mai mult, unii au fost mai curajosi si au mers pe partea opusa liceului, pe la intrarea elevilor, incercand sa faca un reportaj cu acestia. Din pacate, elevii ( daca mai erau elevi ) s-au nimerit a fi de la un alt liceu din Drumul Taberei, lucru ce l-a enervat groaznic pe portarul de la Moisil.
Acesta "tuna si fulgera", cum ar zice o profa ( nu dau nume ), strigand "Ce e aici, mai? Pai tu le iei interviu astora de la Asachi ( sau Asaki... - scuze baieti, niciodata nu am retinut cum se scrie)?! Plecati de aici ce faceti reclama negativa?!"



           Mie unul mi se pare ca s-a facut cam multa sarada pentru un amarat de accident, jurnalistii exagerand cu exponentialitate faptele, directoarea fiind foarte clara, calma si linistitoare: "Caloriferul pur si simplu a tasnit din perete." ( V-am vorbit de bine, doamna! Merit un punct in plus, nu? ) Mi-e scarba de situatiile astea mediatizate care nu exprima nimic.

           Cand elevii din liceu au obtinut rezultate de top la concursuri, competitii, examinari, proiecte, unde erau jurnalistii? Aaaa, da... probabil aveau de facut reportaje despre alegerile prezidentiale/parlamentare sau alte lucruri de o cultura inimaginabila.


          Acestea fiind spuse, te invit sa imi urmaresti pagina daca ti-a placut ce am zis; data viitoare ma voi ocupa de cateva review-uri si poate mai discut de nebun pe baza unei stiri interesante ( sau nu ). Eu, unul, as fi extraordinar de recunoscator daca mi-ati da subiecte pe care sa le discutam, m-ati informa despre diverse chestii, m-ati ajuta sau, macar, m-ati indruma cu privire la aceasta pagina. Orice sugestie este bine venita.

 Ciao!

No comments:

Post a Comment